FAQ

Wat is de minimale contractduur?

Je kan je bureau, bureaustoel of werkplek huren zo kort of zo lang je maar wilt. De minimale contractduur
waarmee je je bureau, bureaustoel of werkplek kunt huren is een maand.

Hoe bestel ik mijn werkplek?

Je bureau, bureaustoel of werkplek huur je door deze online te bestellen via de website of ons te mailen. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, gaan wij voor je aan de slag.

Wat voor bureaustoel en bureau krijg ik?

Je huurt een elektrisch in hoogte verstelbaar zit/stabureau van 140 x 80 cm of 160 x 80 cm. De bureaustoel is volledig instelbaar op je persoonlijke wensen. Zo heb je een complete ergonomische werkplek die aan de ARBO-eisen voldoet.

Hoe betaal ik mijn werkplek?

Je betaalt je werkplek door middel van een maandelijkse afschrijving. Van deze afschrijving ontvang je maandelijks van ons een factuur.

Waar is Thuiswerkplan leverbaar?

In Nederland en België komen we naar jou toe om je werkplek te leveren. Wij leveren gemiddeld binnen 48 uur op werkdagen. Mocht jouw regio of bestelling echt een grote logistieke uitdaging zijn dan overleggen we samen wat het beste uitkomt.

Wat gebeurt er als mijn werkplek beschadigd raakt?

Gaat er iets kapot? Geen probleem! Wij sturen binnen 48 uur (op werkdagen) iemand van onze servicedienst langs om het te repareren. Zo ben je volledig ontzorgd.

Hoe kan ik opzeggen of meer werkplekken aanvragen?

Heel gemakkelijk; via email of whatsapp geef je de wijzigingen door en we passen het aan. Bij opzeggen van je abonnement stoppen we de automatische incasso en komen je werkplek(ken) ophalen.

Wanneer ontvang ik mijn werkplek?

Wanneer je van ons een bestelbevestiging hebt gekregen, gaan wij voor je aan de slag, We maken een afspraak wanneer het uitkomt en leveren op de gewenste locatie. Wij leveren gemiddeld binnen 48 uur op werkdagen. Mocht jouw regio of bestelling echt een grote logistieke uitdaging zijn dan overleggen we samen wat het beste uitkomt.